Riktigt passande rubrik. Dagen har i allmänhet vart sjukt seg. Jag har redan mockat, fixat med hästarna, plockat undan i mitt rum, fixat Callums sjukhage osv. Det är så tråkigt när man inte kan rida. Blir galen! Därför blir det att dra på löparskona ikväll och dra ut en sväng.
 
Helgen var dock supermysig. Jag och Alex myste och kollade på film i skitvädret. Sen igår på morgonen överraskade jag honom med pannkakor, vilket resulterade i att brandalarmet drog igång (bra väckarklocka för min honom också). Att laga mat är inte min grej och kommer aldrig att vara, inte första gången det händer med brandalarmet heller när jag lagar mat. Däremot att baka, det är min sak det! Men pannkakorna blev goda, det tyckte vi båda.
 
Framåt veckan skall Callum till veterinären på torsdag och på torsdag drar vi även ner till skåne för att fira midsommar där nere. Woho, jag älskar skåne! Får hoppas på ett toppen väder nu också :D
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej